از مهم ترین قسمت های یک سازمان و یا به طور کل یک کسب و کار داشتن یک چارت ساختار سازمانی درست و اصولی است. داشتن چارت ساختار سازمانی به مدیران یا صاحبین کسب و کار کمک میکند تا بتوانند منابع انسانی خود را به درستی سازماندهی و مدیریت کنند و بازدهی بالاتری از منابع انسانی خود داشته باشند و همچنین باعث رشد درست و اصولی کسب کار یا سازمان میشود.
در دوره طراحی ساختار سازمانی، به صورت کامل و تخصصی به این موضوع پرداخته شده است و به شما کمک میکند تا در کمترین زمان ممکن یک چارت سازمانی اصولی و کاربردی برای کسب و کار یا سازمان خود طراحی کنید.
این دوره برای تمامی افرادی که در سازمان یا کسب و کار خود دارای بخش های مختلف و همچنین منابع انسانی متعددی هستند توصیه میشود.
این دوره هیچ محدودیت سنی ندارد و مدیران و صاحبین کسب و کار به صورت تخصصی میتواند در این دوره کاربردی و مهم شرکت کنند.
برنامه درسی دوره
نقد و بررسی دوره
هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.